Estrella- hiszpański smak zimnego piwa

Estrella- hiszpański smak zimnego piwa

Lidl- dużo wody upłynęło w rzece od czasu, gdy t nazwa sklepów przepełniała mnie grozą, zwątpieniem i nieufnością. Przez ostatnie lata Lidl przeszedł totalną metamorfozę i z miejsca, w którym szukało się wątpliwych oszczędności przemieniło się w miejsce, w którym szukamy ciekawych smaków, produktów regionalnych i importowanych. 
I to właśnie w Lidlu przyszło mi natrafić na importowane, hiszpańskie piwo Estrella, oficjalną markę FC Barcelony.
Cóż, doceniam bardziej finezję Realu od nudnej konsekwencji Barcelony, z braku jednak piwa Realu, Estrella miała zostać poddana próbie.

Za puszkę przyszło mi zapłacić 2,40 pln, co nie jest wygórowaną ceną nie tylko za piwo z importu, lecz również jak na nasze rodzime marki.

Dobrze schłodzone w lodówce, okazało się strzałem w dziesiątkę na upalne dni.
Lekkie, o zbalansowanym, wyraźnym smaku z 4,6% alkoholu.

Złociste, jasne w oszronionej szklance. Wasze zdrowie!

Comments

  1. Uwielbiam to piwko :) Przypadkowo odkryte w Barcelonie, zasmakowalo mi bardzo i teraz, jak tylko gdzies znajde, to kupuje. "Una Estrella por favor" - i z pragnienia nie umrzesz ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts